შეფასების რუბრიკები

                     
                გაგება-გააზრებაზე ორიენტირებული კითხვის შეფასების რუბრიკა
N
სახელი, გვარი
განასხვავებს თხრობითს, ინფორმაციულ, მხატვრულ და არამხატვრულ ტექსტს
გამოთქვამს ვარაუდებს წაკითხვამდე და წაკითხვის შემდეგ
ყურადღებას ამახვილებს გაუგებარ ადგილებზე და აზუსტებს მათ
მსჯელობს წაკითხულის შესახებ
სვამს შეკითხვებს და პასუხობს მათ
ახდენს წაკითხულის რეზიუმირებას
1







2







3







4







5







6







7







                             
                                                   
                                                                             მოსწავლის  შეფასების რუბრიკა

N

სახელი, გვარი
საშინაო დავალება
ჩართულობა
პრეზენტაცია
ქცევა
ყოველთვის
ნაწილობრივ
აქტიურად
იშვიათად
ყოველთვის
   უმეტესად მომზადებული
არასდროს არღვევს
ზოგჯერ არღვევს



















                                         მოსწავლის შეფასების რუბრიკა

მოსწავლე
შეკითხვებზე პასუხი და დისკუსია ტექსტის გარშემო
მუშაობა ლექსიკურ ერთეულებზე
ტექსტთან მუშაობა
( კითხვის შეფასება)
ფუნქციური წერა
აქტიური
საშუალო
საშუალოზე დაბალი
აქტიური
საშუალო
საშუალოზე დაბალი
აქტიური
საშუალო
საშუალოზე დაბალი
აქტიური
საშუალო
საშუალოზე დაბალი


































































                  გაგება-გააზრებაზე ორიენტირებული კითხვის შეფასების რუბრიკა

N
სახელი, გვარი
განასხვავებს ნაწარმოების ჟანრს:ლექსს / მოთხრობას
გამოთქვამს ვარაუდებს წაკითხვამდე და წაკითხვის შემდეგ
ყურადღებას ამახვილებს გაუგებარ ადგილებზე და აზუსტებს მათ
მსჯელობს წაკითხულის შესახებ
სვამს შეკითხვებს და პასუხობს მათ
ახდენს წაკითხულის რეზიუმირებას
1







2







3







4







5







6







7










                             გაგება-გააზრებაზე ორიენტირებული კითხვის შეფასების რუბრიკა
N
სახელი, გვარი
გამოთქვამს ვარაუდებს ტექსტის წაკითხვამდე და კითხვის დროს
ყურადღებას ამახვილებს გაუგებარ სიტყვებსა და წინადადებებზე, აზუსტებს მათ მნისვნელობას
გამოხატავს საკუთარ შთაბეჭდილებებს და დამოკიდებულებებს წაკითხულთან დაკავშირებით
სვამს შეკითხვებს ტექსტის ელემენტების შესახებ; ტექსტში პოულობს დასმული შეკითხვების პასუხს
წაკითხული ტექსტის შინაარსს უკავშირებს საკუთარ გამოცდილებას, სხვა ტექსტებს და სამყაროს
აკეთებს ტექსტის ცალკეული ნაწილებისა და მთლიანი ტექსტის რეზიუმირებას
1







2







3







4







5










                                 
                                              მასწავლებლის  თვითშეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
დიახ
ნაწილობრივ
არა
             შენიშვნა/ კომენტარი
 მიაღწიეს თუ არა
მოსწავლეებმა ესგ-ით გათვალისწინებულ შედეგს?




გამოყენებული სტრატეგიებით მივაღწიე მოსწავლეთა ინტერაქციას?




სააზროვნო დონეების მიხედვით გათვლილი შეკითხვებით გავედი მისაღწევ შედეგზე?




გაკვეთილის მსვლელობისას შევცვალე გაკვეთილის გეგმა?




რაზე მიმანიშნებს მოსწავლეთა ნამუშევრები/ პასუხები / ინტერაქცია;
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ამავე გაკვეთილის ხელახლა ჩატარებისას რას შევცვლიდი და როგორ?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

































                                                   გასასვლელი ბილეთი


1.დღევანდელი გაკვეთილის საუკეთესო ნაწილი/აქტივობა
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. ერთი რამ რაც დღეს ვისწავლე
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. ერთი რამ რასაც კიდევ გავაკეთებდი
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



                                                                                                
                                                                      დიდი მადლობა გულწრფელობისთვის!                


                                                                   თვითშეფასება „ცისარტყელა“

დღეს შევიტყვე, რომ...

გამიკვირდა...

ძალიან საინტერესო იყო...

გამიძნელდა...

ვისწავლე...

ახლა შემიძლია...

გამომივიდა...




                                                     მოსწავლის  თვითშეფასების  ბარათი
 სახელი  და  გვარი: ___________________________



იყავი  თუ  არა  ჩართული  ყველა აქტივობაში?


რა  გააკეთე  ისეთი, რაც  შენს   ჯგუფს  დაეხმარა  მუშაობის  შესრულებაში?



რა  ვერ  გააკეთე, რა  არ გამოგივიდა?



რას  გააკეთებდი  შემდგომში  ჯგუფის უფრო ეფექტური მუ მუშაობისთვის?
























ჯგუფური მუშაობისას თითოეული
               მოსწავლე შეფასდებით:
·    ხართ თუ არა აქტიურად ჩართული მუშაობაში?
·    უსმენთ თუ არა თქვენი ჯგუფის წევრებს ყურადღებით?
·    თანამშრომლობ თუ არა თქვენი ჯგუფის დანარჩენ  წევრებთან?
·    ითვალისწინებ თუ არა ჯგუფის წევრების აზრს?
·    გამოთქვამ თუ არა თავისუფლად  საკუთარ აზრს?
ჯგუფის მუშაობა შეფასდება დადებითად თუ:
·    ყველა წევრი ჩართულია;
·    ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს;
·    წევრები თანამშრომლობენ;
·    ჯგუფის ყველა წევრი გამოთქვამს თავისუფლად საკუთარ აზრს;
·    ჯგუფი პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას, აკეთებენ დასკვნებს;
·    ჯგუფი პასუხობს შეკითხვებს;
·    ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს;

ფასდება შემდეგი უნარები:
· სააზროვნო უნარ-ჩვევები;
· კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები;
· სოციალური უნარ-ჩვევები;
· თვითმმართვის უნარ-ჩვევები;
· პრობლემის იდენტიფიცირებისა და გადაჭრის გზების მოძიების უნარ-ჩვევები;
გაკვეთილის ბოლოს დადებითად შევფასდებით თუ:
·     გვაქვს გაკვეთილისათვის საჭირო ყველა ნივთი;
·     გვაქვს საშინაო დავალება;
·     აქტიურად ვართ ჩართულები ყველა აქტივობაში;
·     ყურადღებით ვუსმენთ თანაკლასელებსა და მასწავლებელს;
·     ვაფიქსირებთ საკუთარ აზრს და პატივს ვცემთ სხვის აზრს;
·     ახალი ინფორმაციის მიხედვით შეგვიძლია საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასკვნების გამოტანა;
·     ვიცავთ დროის ლიმიტს;

·     არ ვარღვევთ ქცევის წესებს;









Комментариев нет:

Отправить комментарий

წიგნის კლუბი "წიგნი ჩვენი მეგობარია!"

წიგნის კლუბი- ,,იდმალი მეგობარი"

 წიგნის კლუბის N2 შეხვედრა 28.10. საკუთარი გემოვნებით შერჩეული ლიტერატურის წარდგება/ პრეზენტაცია.