გაგება-გააზრებაზე ორიენტირებული კითხვის შეფასების რუბრიკა
N
|
სახელი, გვარი
|
განასხვავებს
თხრობითს, ინფორმაციულ, მხატვრულ და არამხატვრულ ტექსტს
|
გამოთქვამს
ვარაუდებს წაკითხვამდე და წაკითხვის შემდეგ
|
ყურადღებას
ამახვილებს გაუგებარ ადგილებზე და აზუსტებს მათ
|
მსჯელობს წაკითხულის
შესახებ
|
სვამს შეკითხვებს
და პასუხობს მათ
|
ახდენს წაკითხულის
რეზიუმირებას
|
1
|
|||||||
2
|
|||||||
3
|
|||||||
4
|
|||||||
5
|
|||||||
6
|
|||||||
7
|
მოსწავლის შეფასების რუბრიკა
N
|
სახელი, გვარი
|
საშინაო დავალება
|
ჩართულობა
|
პრეზენტაცია
|
ქცევა
|
||||
ყოველთვის
|
ნაწილობრივ
|
აქტიურად
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
უმეტესად მომზადებული
|
არასდროს არღვევს
|
ზოგჯერ არღვევს
|
||
მოსწავლის შეფასების
რუბრიკა
მოსწავლე
|
შეკითხვებზე
პასუხი და დისკუსია ტექსტის გარშემო
|
მუშაობა
ლექსიკურ ერთეულებზე
|
ტექსტთან
მუშაობა
(
კითხვის შეფასება)
|
ფუნქციური
წერა
|
||||||||
აქტიური
|
საშუალო
|
საშუალოზე
დაბალი
|
აქტიური
|
საშუალო
|
საშუალოზე
დაბალი
|
აქტიური
|
საშუალო
|
საშუალოზე
დაბალი
|
აქტიური
|
საშუალო
|
საშუალოზე
დაბალი
|
|
გაგება-გააზრებაზე ორიენტირებული კითხვის შეფასების რუბრიკა
N
|
სახელი, გვარი
|
განასხვავებს
ნაწარმოების ჟანრს:ლექსს / მოთხრობას
|
გამოთქვამს ვარაუდებს
წაკითხვამდე და წაკითხვის შემდეგ
|
ყურადღებას ამახვილებს
გაუგებარ ადგილებზე და აზუსტებს მათ
|
მსჯელობს წაკითხულის
შესახებ
|
სვამს შეკითხვებს
და პასუხობს მათ
|
ახდენს წაკითხულის
რეზიუმირებას
|
1
|
|||||||
2
|
|||||||
3
|
|||||||
4
|
|||||||
5
|
|||||||
6
|
|||||||
7
|
გაგება-გააზრებაზე ორიენტირებული კითხვის შეფასების
რუბრიკა
N
|
სახელი, გვარი
|
გამოთქვამს ვარაუდებს ტექსტის წაკითხვამდე და კითხვის
დროს
|
ყურადღებას ამახვილებს გაუგებარ სიტყვებსა და წინადადებებზე,
აზუსტებს მათ მნისვნელობას
|
გამოხატავს საკუთარ შთაბეჭდილებებს და დამოკიდებულებებს
წაკითხულთან დაკავშირებით
|
სვამს შეკითხვებს ტექსტის ელემენტების შესახებ; ტექსტში
პოულობს დასმული შეკითხვების პასუხს
|
წაკითხული ტექსტის შინაარსს უკავშირებს საკუთარ გამოცდილებას,
სხვა ტექსტებს და სამყაროს
|
აკეთებს ტექსტის ცალკეული ნაწილებისა და მთლიანი ტექსტის
რეზიუმირებას
|
1
|
|||||||
2
|
|||||||
3
|
|||||||
4
|
|||||||
5
|
მასწავლებლის თვითშეფასების
რუბრიკა
|
||||
კრიტერიუმები
|
დიახ
|
ნაწილობრივ
|
არა
|
შენიშვნა/ კომენტარი
|
მიაღწიეს
თუ არა
მოსწავლეებმა ესგ-ით გათვალისწინებულ შედეგს? |
||||
გამოყენებული სტრატეგიებით მივაღწიე მოსწავლეთა
ინტერაქციას?
|
||||
სააზროვნო დონეების მიხედვით გათვლილი
შეკითხვებით გავედი მისაღწევ შედეგზე?
|
||||
გაკვეთილის მსვლელობისას შევცვალე გაკვეთილის
გეგმა?
|
||||
რაზე მიმანიშნებს
მოსწავლეთა ნამუშევრები/ პასუხები / ინტერაქცია;
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
||||
ამავე გაკვეთილის
ხელახლა ჩატარებისას რას შევცვლიდი და როგორ?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
გასასვლელი ბილეთი
1.დღევანდელი გაკვეთილის საუკეთესო ნაწილი/აქტივობა
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. ერთი რამ რაც დღეს ვისწავლე
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. ერთი რამ რასაც კიდევ გავაკეთებდი
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
დიდი მადლობა გულწრფელობისთვის!
თვითშეფასება
„ცისარტყელა“
დღეს შევიტყვე,
რომ...
|
|
გამიკვირდა...
|
|
ძალიან საინტერესო
იყო...
|
|
გამიძნელდა...
|
|
ვისწავლე...
|
|
ახლა შემიძლია...
|
|
გამომივიდა...
|
|
მოსწავლის თვითშეფასების ბარათი
სახელი და გვარი:
___________________________
იყავი თუ არა ჩართული ყველა
აქტივობაში?
|
|
|
რა გააკეთე ისეთი,
რაც
შენს ჯგუფს დაეხმარა მუშაობის შესრულებაში?
|
|
|
რა ვერ გააკეთე,
რა
არ გამოგივიდა?
|
|
|
რას გააკეთებდი შემდგომში ჯგუფის
უფრო ეფექტური
მუ მუშაობისთვის?
|
|
ჯგუფური მუშაობისას თითოეული
მოსწავლე შეფასდებით:
მოსწავლე შეფასდებით:
· ხართ თუ არა აქტიურად ჩართული მუშაობაში?
· უსმენთ თუ არა თქვენი ჯგუფის წევრებს ყურადღებით?
· თანამშრომლობ თუ არა თქვენი ჯგუფის დანარჩენ წევრებთან?
· ითვალისწინებ თუ არა ჯგუფის წევრების აზრს?
· გამოთქვამ თუ არა თავისუფლად საკუთარ აზრს?
ჯგუფის მუშაობა
შეფასდება დადებითად თუ:
· ყველა წევრი ჩართულია;
· ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს;
· წევრები თანამშრომლობენ;
· ჯგუფის ყველა წევრი გამოთქვამს თავისუფლად საკუთარ აზრს;
· ჯგუფი პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას, აკეთებენ
დასკვნებს;
· ჯგუფი პასუხობს შეკითხვებს;
· ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს;
ფასდება შემდეგი უნარები:
· სააზროვნო უნარ-ჩვევები;
· კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები;
· სოციალური უნარ-ჩვევები;
· თვითმმართვის უნარ-ჩვევები;
· პრობლემის იდენტიფიცირებისა და გადაჭრის გზების მოძიების
უნარ-ჩვევები;
გაკვეთილის ბოლოს დადებითად შევფასდებით თუ:
· გვაქვს გაკვეთილისათვის საჭირო ყველა ნივთი;
· გვაქვს საშინაო დავალება;
· აქტიურად ვართ ჩართულები ყველა აქტივობაში;
· ყურადღებით ვუსმენთ თანაკლასელებსა და მასწავლებელს;
· ვაფიქსირებთ საკუთარ აზრს და პატივს ვცემთ სხვის აზრს;
· ახალი ინფორმაციის მიხედვით შეგვიძლია საკუთარი აზრის
გამოთქმა და დასკვნების გამოტანა;
· ვიცავთ დროის ლიმიტს;
· არ ვარღვევთ ქცევის წესებს;
Комментариев нет:
Отправить комментарий